Elkezdődött....

Nem akarok hatásvadász lenni, ezért csak úgy szerényen bejelentem, hogy

elkezdődött ....
....nem, ez nem filmes beharangozó, hanem a

vegává alakulásom.

Mivel többen szóltak, hogy ne fogalmazzak pongyolán, mert olyan, hogy laktovega nincs - és nem is lesz - , ezért pontosítok - sőt: kiegészítek: minden valószínűség szerint mégis csak ovo-lakto-vegetariánussá válok. Ezt fogom a jövőben is vegává rövidíteni.
Legalábbis most úgy gondolom, a tojást mégsem fogom elhagyni.
Egyelőre. Alul van a mai indok.
Aztán majd meglátom.

Nagyon sok figyelmet, biztatást, meleg szeretetet, rengeteg plusz információt, ötletet és tippet kaptam már eddig is, amiket hálásan köszönök. Hasznosítani fogom őket.
Szélesedik és árnyalódik a kép.

Nem "haute cuisine"-t fogok vinni, csak rendes, normális növényi alapú, húsmentes ételeket fogok enni, mikor mire van gusztusom, illetve időm. Ennek részben az ízlésemen, részben az időmön kívül az az oka, hogy aki kedvet kap hozzá, szintén meg tudja csinálni egyszerűen, és könnyen.

Mert már vannak követőim is, úgyhogy izgulok rendesen, bevallom.
Azért néha, ha lesz hozzá hangulatom, be-beiktatok valami kis különlegességet, vagy "meg-kreatívkodom" a recepteket.

Mert az élet kreatívan jó! ( aztán csak ehető legyen...)

Rendszeresen fogok jelentkezni, de nem naponta - sem magamat, sem másokat nem akarom fárasztani, csak ha összegyűlik a mondanivalóm. Hetente elfogadható lesz - nevezhetjük majd heti jelentésnek is.

Ezért ma nem is rakok fel fotót, mert ebben a döglesztő, gatyarohasztó, agykilúgozó hőségben valami egészen triviálisat csináltam ma ebédre - illetve csináltattam pontos utasítások alapján (...na jó, nem kellett azért...) az Anyukámmal: tojásos lecsót - hát ezért még nem hagyom el a tojást, mert a lecsót csak így tudom megenni. Ja, és kereskedelmi mennyiségű mustárral. Ez van.

Lecsót én is szoktam csinálni, bár akkor sokal többfajta fűszer van benne, meg minden, ami a kezem ügyébe esik, de ezt most echte, autentikus Anyu-féle volt, és isteni.
Ja, és eszméletlen finom, hideg, házi kovászos uborkával ettem. És igen,  - hogy még fokozzam a dolgokat - még langyos, puha, foszlós bélű burgonyás cipóval.
Nyammmmmm

Ez volt kb. délben.
Azért azt valahogy nem értem, hogy még most, így éjfél felé közeledvén sem vagyok éhes.....ki érti ezt?

Aki érti, kérem, jelezze nekem megjegyzésben.


Megjegyzések

  1. Lecsót mustárral? Érdekes lehet! Itt nem lesz jóízű a döglött paradicsom és paprika miatt, hátha a mustár segítene...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom...a tojás miatt valójában ez egy zöldséges rántotta...azaza lecsós...szóval nagyon megy hozzá.
      Próbáld ki, biztosan ízleni fog. Vagy nem. De legalább megtudod.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések