Tökölök

Hát igen....kérem szépen eltelt a negyedik hetem is.
Már egy hónapja! Atyaég! Ki gondoltavolna?

Szépen alakulok.
Bírom még.
Nincs gond.
Ha lenne, megírnám.
Vagy nem.
De inkább igen.

És megint....naszóval: tököltem.
Kezdem is a desszerttel.

Sütőtökkrém.
Miért? Csak.
Mert volt sütőtökpürém. Igen, maradt.
De kevés volt sütibe. Viszont édességet akartam. De izibe.
Szóval összeturmixoltam hozzá egy kevés félhalott körtét, isteni házi birskörtekompótot, kis vaníliás cukrot és kevés citromlevet, felöntöttem egy kis kefírrel....és hopp....hát ez valami eszméletlen finom lett! Küllemre nem túl bizalomgerjesztő, de az íze....leírhatatlan. Ha bírtam volna még várni vele, rakhattam volna bele egy kevés őrölt gyömbért is. Csak az íze miatt. De így is isteni lett.
Villámgyors édesség. A gyerek is tuti meg fogja enni, garantálom.


Aztán visszafelé haladva az időben jött egy rizses lecsóval töltött kellevél.
Mert volt lecsó, meg rizs, meg kellevél. A kellevelet csak megbalnísíroztam, hogy tekerhető legyen. Aztán beleraktam a rizses lecsót, majd alufóliával bélelt tepsibe raktam és etchuppal megcsorgattam. Elég gázul nézett ki, mikor kivettem, de az íze és illata eszméletlen finom volt. Csináljátok meg, megéri. Minden jóság benne van, ami kell.





Aztán egy sima,könnyű almaleves tejszínhabbal....hát így élünk.


Az Anyukám persze folyton sajnál engem, hogy milyen jó dolgokból maradok ki, de nem izgat a hús. finomakat eszem, élvezem a kajákat és jól érzem magamat. Mi kellhet még?

Ja és megvettem Sarah Taylortól a Hogyan legyek vegán c. könyvét. Belelapozva látom, hogy már pár ponton túl vagyok, elhagytam ugye az összes húst. Ő is írja, hogy a sajt lesz egy nehéz menet....még szerencse, hogy a héten volt egy finom kis seirass is....a receptjét és a fotókat a másik blogomon találjátok, itt: http://miakajamara.blogspot.hu/2014/10/szevasz-seirass.html.....szóval igyekszem ezektől is lassanként búcsút venni.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések